Analiza lojalności klienta

Realizations
1

Wyzwanie

Celem projektu była poprawa wyników sprzedaży w oparciu o analizę danych zbieranych z procesu sprzedażowego a następnie wykorzystanie tych danych do wpływania na lojalność klientów.

Challenge Image
2

Rozwiązanie

teradata-vector-logo.svgApache Hive

W trakcie projektu zdefiniowano cechy wpływające na lojalność klientów oraz stworzono system analizujący dane klientów, które wpływały na lojalność. Dane pochodziły z różnych kanałów sprzedażowych (digital, salony własne, franczyza). Do analizy danych wykorzystano zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego.

Wolumen danych: 40 TB

3

Wynik

Rozwiązanie umożliwiło pozyskanie nowej wiedzy która umożliwiła stworzenie rekomendacji zmian w procesie biznesowych pozwalając na poprawę efektywności sprzedaży.

Wdrożono rekomendacje biznesowe pozwalające na poprawę sprzedaży
Poprawa lojalności klientów
Poprawa efektywności procesów sprzedaży